mandag, desember 15, 2008

Oppsummering 2008

Med fare for småjusteringer kommer her oppsummeringen av 2008:


Årets:

Høydepunkt: Bryllupet til Jan Arild og Kaja
Beste hopp: Treningshopp med Non Stop, da vi falt gjennom en regnbuering.
Sportslige resultat: Norgesmester i Fallskjerm, og fullført Maraton
Beste nye bekjentskap: hmmm... Jeg vet faktisk ikke... Det har ikke vært så mange nye i 2008.
Nordligste punkt: Østre Æra
Sørligste Punkt: DeLand, Florida
Sitat: "Det er ikke noe fornuft i det!" Ragnhild Elise om soving, dusjing og spising
Helter: Tore, Marianne og Yngve
Beste Jobb: Ica, oh jess.
Tur: X3m4s' treningsleir i DeLand April/Mai.
Savn: Familien og en bra mann
Beste Lærer: Derek
Viktigste venn: Solveig
Vinner av rakettbilløpet: øh.... dette er jo et helt år siden. Jeg tror det var Solveig.
Flinkeste venner til å holde kontakt: Kari-Anne og Ellen Irene
Dårligste venn til å holde kontakt: Ida (kom deg hjem fra Australia, jeg savner deg!)
Film: The Darjeeling Limited


Antall land besøkt: 4 (USA, Norge, Sverige og England)
Antall Verdensdeler besøkt: 2
Antall flere verdensdeler jeg har besøkt enn pappa: 1
Antalltimer totalt i tunnel: ca 50
Antall ganger på fylla: 0
Antall Kjærester: 0
Antall fallskjermhopp: 220
Antall Arbeidsplasser: 1
Antall reisedager på rad: 23
Antall spill lagd: 2/2
Antall kilo opp i benkpress: 15
Antall joggeturer: ca 80
Antall ganger i skibakke: 0 foreløpig, men rekker kanskje 1
Antall gull: 1
Antall Sølv: 1
Antall Bronse: fortsatt 0
Høyeste snitt: 17,0
Høyeste snitt fra fly: 14,9
Laveste snitt: 11,9


og hva jeg gleder meg mest til i 2009?

Februar: Guttetur til Hemsedal.

Mars: Bedford World Challenge.

6. Juni: Forhåpentligvis være ferdig med studier.

13-14. Juni: Rookie Cup

Sommer: Treningsleir i Italia

August: NM

September: Landslagsuttak... (skummelt)

Ingen kommentarer: