onsdag, desember 10, 2008

Hei til 1881

På pauserommet på Ica he rom dagen kom vi i diskusjon om resultatet i en fotballkamp. Hvorpå ei jente ringte 1881 for å få svaret. (jeg hadde selvfølgelig rett). Men jeg ble litt full av beundring over 1881, og alt man kunne spørre dem om. For å teste denne utømmelige kilden bestemte vi oss for å ringe og spørre om hvem som var tatt ut på norges nye landslag i formasjonshopping. Svaret Lød: Alexander Gamme, Kristin Opøien, og et par til jeg mistenker er oppsetningen til det gamle rekruttlandslaget "Rookies" fra ca 2000. Dette er for svakt 1881.

Derfor vil jeg her legge ut de riktige svarene slik at dere forhåpentligvis kan finne dem:

Norges nye landslag i formasjonshopping, anno 2008, heter NEXUS og består av:

Marianne Nordlund (kaptein og outside center)
Kristine Willadsen (Point)
Ellen Burchardt (Inside Center)
Yngve Haugom (Tail)

Bare for å avslutte skal jeg legge inn masse nøkkelord, sånn at det blir lett for dere å finne dette

fallskjerm, landslag, nytt, nye, ny, formasjon, formasjonshopping, 4-way, landslaget, fallskjermlandslag, 2008, nexus, skydiving.

Bare hyggelig!

Ingen kommentarer: