søndag, mars 25, 2007

Dritvanskelig Quiz

Ja, folkens. Her kommer seks spørsmål fra forskjellige hjørner av min verden. Gratulerer til alle som klarer tre eller flere riktige!


1. Hvem står registrert med medlemsnummer 1 i jumprun på Jarlsberg?

a) Ruben Arneberg
b) Tor Heggernes
c) Pål Martin Vagle
d) Kjetil Borgersen
e) Kjetil Nordin


2. I hvilken by er caravellen på sagavoll nummerregistrert?

a) Kristiansand
b) Stavanger
c) Drammen
d) Notodden
e) Fredriksstad


3. Hvor mange arbeidsdager har jeg hatt på Ica Ullevål?

a) 28
b) 38
c) 48
d) 58
e) 68



4. Hva finner man i tårnet på diakonhjemmet høgskole?

a) Jakobs stige
b) Treenighetskapellet
c) Babylon
d) Biblioteket
e) Mariarommet


5. Hvilken av disse kjente oslo-attraksjonene bor jeg nærme?

a) Frognerparken
b) Bislett stadion
c) Bislett Kebab
d) Ullevål stadion
e) Holmenkollbakken

6. I hvilken av disse sportene har jeg aldri vært på en "offisiell" klubbtrening?

a) Basketball
b) Volleyball
c) Tennis
d) Ishockey
e) Fotball

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei kjetil! Jeg har ikke lykke i verken spill eller kjærlighet, men det gleder meg å se at du har det! ...du tikka meg forresten for en stund siden, men jeg følte ikke for å ri den bølgen, ...sorry:)

Vegard sa...

Svar på quizen:

1) f
2) u
3) c
4) k
5) e
6) r

Maria sa...

Svar på quizen:

1) l
2) o
3) l
4) w
5) t
6) f

NEIDA.

Veit tre: 58 arbeidsdager, du bor nærme Bislett kebab, og du har aldri spilt fotball.

Kjetil sa...

Hehe!

Arne sa...

Vegard!! haha!!!
maria!! haha!!

svar på quizen:
1)e
2)i
3)d
4)k
5)i
6)k

Kjetil sa...

Hehe, Arne.

Du har faktisk en rett.

Maria, du har bare to...

Maria sa...

Veit, jeg bare gjetta på fotball :)

Vegard sa...

Arne!! haha!!!

I'm gonna OMG on your door!
LOL on your bell!
ROFLMAO on your window too!

Unknown sa...

Jeg syns å huske jeg nesten om jeg ikke faktisk ble tildelt medlems plass nr.1. Det er så fryktelig lenge siden, men jeg vet at det var en diskusjon om akkurat det, og at noen ikke var nr.1.

Hilsen Ruben.

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg