lørdag, mars 17, 2007

TIkken!

Eg har fått tikken og må skriva seks rare ting om meg sjøl...
1. Eg har vært med totalt fremmede hjem på Island
2. Eg kan faktisk løse Rubiks kube
3. Midt oppå hodet mitt vokser det ikke hår.
4. Jeg har vunnet følgende på internett-konkurranser: T-skjorter til ca 20 venner, DVD-filmer til ca 60 venner, 16 fotballdrakter med "Beckam" på baksiden, en pepsi-stoppeklokke, 3 Mobiltelefoner, 1 MP3-spiller, 8 billetter til tusenfryd og 4 til sommarland i bø. 8 Fanta-sekker, et sett hårgeleprodukter, en "going wild"-singel og i dag vant jeg faktisk Et par solbriller fra Nike! I tillegg til dette har jeg vunnet 10.000kr og en spørrebok på tv-quiz.
5. Jeg snakka to dialekter om hverandre fra andre klasse på barneskolen og ut ungdomsskolen.
6. Jeg har tatt plastisk operasjon
Eg tikke herved:
Anna Josefin Jønson
Sindre Stene Kolstad
Kristian Myrseth
Eirik Risan
Tobias Litherland
Solveig Rauan

3 kommentarer:

Kristian sa...

Frekt, ikke freidig...

Erlend Torp sa...

Rupiks kube? De må du vise me eingong, har aldri noensinne sett noen i heile verden som har klart meir enn ei side..

slettet sa...

Seriøst! Syykt mange ting du har vunne på internett kjetil! Ellers så visste eg faktisk d meste. Alt ka eg får m meg:) Ska du t øya i sommer? Såfall..kati?