tirsdag, februar 20, 2007

Litt om spill...

Jeg har jo såklart en ny plan.

Etter tre brettspill, er jeg jo nå kommet til en dataspill-epoke, og etter en varm mottagelse av BLQ (Bingo Lie's Quest) er det nå duket for å lage en oppfølger; Bingo Battle.



Bingo Battle skal bli et multiplayerspill med mange figurer å spille med. 28 stykker for å være nøyaktig. Disse figurene er gamle kjente fra BLQ, et par italienske rørleggerbrødre, to sosionomstudenter med caps, folk fra andre sagavoll-kull, og en gjeng fra mitt kjære stavern/larvik.



Det vil kun bli mulig å spille to på en gang, men jeg skal prøve programmere inn en cup-funksjon der alle 28 spillerne kan delta i en og samme turnering. i tillegg vil det bli 1-player tournament, 2-player tournament og 2-player death match.

Spillet har foreløpig ingen deadline, og det betyr at jeg kommer til å jobbe mye med det, til det blir så bra som jeg vil ha det. Forhåpentligvis med release før sommeren, men iallefall i løpet av 2007.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Me LIKE my "actionfigure"!

Vegard sa...

Vi venter i spenning!

Tobias sa...

Konge!

Jeg gleder meg :)

Anders sa...

NICE! Gleder meg sykt!!