søndag, desember 30, 2007

2007

Her kommer en liten oppsummering av 2007. Året har vært helt fantastisk, og omtrent helt viet til fallskjermhopping. Resultatene har vært fantastiske, og jeg er sykt gira foran 2008.


Årets:

Høydepunkt: Plass på rekruttlandslaget i formasjonshopping, delt med NM
Beste hopp: Finalerunden i 8'er med Cookies & Cream (med det ene treningshoppet til engleflass på grenland som god andreplass)
Sportslige resultat: 2 sølv og en fjerdeplass i NM (nyttårsforsett oppfylt)
Beste nye bekjentskap: Yngve, Tore og Marianne, såklart, og Børre, Morten og Kristin
Nordligste punkt: Østre Æra
Sørligste Punkt: Stansted Flyplass (som i fjor)
Sitat: "Nei, æsj eg like harde brød best..." Kjetil selv i England
Helter: Lise Nansen, Torstein Valen, Derek Broughton og en bråte flere
Beste Jobb: Ica
Tur: September/Oktobercampen med Arcteryx til Bedford
Savn: Sagavoll
Beste Lærer: Derek
Viktigste venn: Solveig
Vinner av rakettbilløpet: Marte

Antall land besøkt: 2
Antall bosteder: 7 med to fallskjermklubber og bedford
Antall ganger på fylla: 0
Antall Kjærester: 1
Antall brudd: 1
Antall fallskjermhopp: 192
Antall Arbeidsplasser: 2
Antall arbeidsdager på sommern: husker ikke, men det var mange.
Antall spill lagd: 0,5
Antall timer i vindtunnell: 28,5
Antall joggeturer: ca 50
Antall ganger i skibakke: 1
Antall gull: 0
Antall Sølv: 2
Antall Bronse: 0
Høyeste snitt: 10,3
Laveste snitt: 10,3


og hva jeg gleder meg mest til i 2008?

Mars: Bedford World Challenge

Sommer: Norgescup

August: NM

August: Landslagsuttak... (skummelt)

2 kommentarer:

Øyvind sa...

jeg blir glad :)

Maria sa...

Og jeg som nesten hadde gitt opp bloggen din. :)